jueves, 7 de abril de 2016

Historia de un canalla, de Julia Navarro

"Son un canalla e non me arrepinto de selo.

Mentín, enganei e manipulei ao meu antollo sen que me importasen as consecuencias.

Destruín soños e reputacións, traizoei aos que me foron leais, provoquei dor a aqueles que quixeron axudarme.

Xoguei coas esperanzas de quen pensou que poderían cambiar o que son.

Sei o que fixen e sempre souben o que debín facer.

Esta é a historia dun canalla. A miña."


Thomas Spencer sabe como conseguir todo o que desexa. Unha saúde delicada é o prezo que tivo que pagar polo seu estilo de vida, pero non se lamenta por iso. Con todo, desde o seu último episodio cardíaco, unha sensación estraña apoderouse del e na soidade do seu luxoso apartamento de Brooklyn, sucédense as noites en que non pode evitar preguntarse como sería a vida que conscientemente elixiu non vivir.

O recordo dos momentos que lle levaron a triunfar como publicista e asesor de imaxe, entre Londres e Nova York nos oitenta e noventa, descóbrenos os turbios mecanismos que en ocasións empregan os centros de poder para conseguir os seus fins. Un mundo hostil, gobernado por homes, no que as mulleres se resisten a ter un papel secundario.



Podes atopalo na biblioteca co rótulo
N NAV his novidades vida cotiá