martes, 18 de febrero de 2014

El proyecto esposa, de Graeme Simsion

"Chámome Don Tillman, teño trinta e nove anos e son profesor adxunto de Xenética na Universidade de Melbourne. O meu traballo está ben remunerado, aliméntome de forma equilibrada e regular, e a miña condición física é óptima. No reino animal, non tería ningunha dificultade para aparearme, pero no humano, nunca logrei ter unha segunda cita coa mesma muller.

Os motivos do meu fracaso non remato de entendelos, e como as estatísticas mostran que os homes casados son, en media, máis felices e viven máis tempo, decidín poñer en marcha un programa vital para min, o Proxecto Esposa. A tal fin, creei un algoritmo perfecto que me permitirá excluír as candidatas inadecuadas: as fumadoras, as impuntuais, as desorganizadas, as que dedican demasiado tempo ao seu aspecto exterior... en suma, todas aquelas que non respondan aos estritos criterios que se expoñen no cuestionario de dezaseis páxinas que elaborei.

Este libro é o informe científico -aínda que me explicaron que hai que denominalo novela- acerca do resultado do meu proxecto. Quen o lea descubrirá que a candidata menos apropiada se chama Rosie; e tamén encontrará a resposta a unha pregunta fundamental: pode cambiar o amor a vida dunha persoa, mesmo dun individuo como eu?"

Podes atopalo na biblioteca có rótulo: N SIM pro novidades humor




No hay comentarios: