viernes, 10 de junio de 2011

EL CUADERNO DE MAYA, DE ISABEL ALLENDE

Son Maia Vidal, dezanove anos, sexo feminino, solteira, sen un namorado, por falta de oportunidades e non por meticulosa, nacida en Berkeley, California, pasaporte estadounidense, temporalmente refuxiada nunha illa ao sur do mundo. Puxéronme Maia porque ao meu Nini o atrae a India e aos meus pais non se lles ocorreu outro nome, aínda que tiveron nove meses para pensalo.

En hindi, Maia significa "feitizo, ilusión, sono", nada que ver co meu carácter. Atila calzaríame mellor, porque onde poño o pé non sae máis pasto. A miña historia comeza en Chile coa miña avoa, o meu Nini, moito antes da cal eu nacese, porque se ela non tivese emigrado, se tería namorado do meu Popo nin se tería instalado en California, o meu pai non tería coñecido a miña nai e eu non sería eu, senón unha moza chilena moi diferente.

Isabel Allende deleitaranos cunha novela que trata as relacións humanas na época actual. Unha protagonista do noso tempo que atrapará o lector incondicional de Isabel e tamén conseguirá chegar a un público máis novo.

Podes atopalo na biblioteca có rotulo N ALL cua novedades




No hay comentarios: